czwartek, 15 kwietnia 2021

Po Eta M

Niektórzy mówią że artysta

Inni, że rymarz, człek stracony

Czasem poeta recydywista

Nad swoim losem zamyślony


Gdy wódkę pić, to tylko czystą

Po niej człek jakby mniej szalony 

Jestem optymistycznym pesymistą  

Co poznał życie z każdej strony


Nieraz pod wpływem, bez nacisku

Sekrety duszy wyprzedaję 

Często mam chęć strzelić po pysku

I czasem się poddaję


Gdy wódkę pić, to tylko czystą

Po niej człek jakby mniej szalony 

Jestem optymistycznym pesymistą  

Co poznał życie z każdej strony


Bywa, że w dzień słoneczny o poranku

Odrabiam w spaniu zaległości

Nie, żebym pisał przy kaganku

Ot po imprezie odprowadzałem gości


Gdy wódkę pić, to tylko czystą

Po niej człek jakby mniej szalony 

Jestem optymistycznym pesymistą  

Co poznał życie z każdej strony


Grzegorz Adam Bajcy

Żarków 15 kwietnia 2021


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz